خاطره های منو داداشیم

متن مرتبط با «از دنیا بیزارم» در سایت خاطره های منو داداشیم نوشته شده است

روز چهارم بعد از مرگم

  • از دنیا...

  • نیلوبلاگ

    از دنیا و روزگارش دلگیرم xa0 xa0 از بی کسی ها و نبودنش دلگیرم xa0 xa0 این منم که اینگونه خسته ام xa0 تمام آرامشم را از دست داده ام xa0 xa0*** xa0 این روزها عمیق ترین شادی ها هم حس غم میده xa0 xa0 دنیایی که صدای تو رو نداره بوی غم میده xa0 xa0 منی که همیشه خوب بودمو خندان xa0 xa0 اما الان ، تمام رٌخم ندای غم میده xa0 xa0 xa0*** xa0 xa0 خدایا دلم آروم نمیشه xa0 xa0 با صداش دل من هربار دیوونه میشه xa0 xa0 صدبار خواستم باور کنم که رفته xa0 xa0 اما هنوز بعد چند روز باورم نمیشه که نمیشه...

    ادامه مطلب