ای خدا...

خرید بک لینک

هر شبی که پروفایلت غمگین میشود حماقتم گُل میکند!
دستم مدام روی صفحه کلید میرود که برایت تایپ کنم...
+ درد و بلایت به جانم غصه ی چه چیزی را میخوری؟
بگو تا باهم بخوریم!
غصه هایم سر میخورد روی گونه هایم...
اخر مگر میشود
به کسی که دوستت ندارد امید بدهی و آرامَش کنی؟
اصلا اگر دوای دردش بودی که پشتش را نمیکرد و نمیرفت...
آخ از این دوست داشتنت که هر شب بلای جانم میشود...😔💔

[ شنبه دوازدهم خرداد ۱۳۹۷ ] [ 12:42 ] [ eshge dadashim ] [ ]

خاطره های منو داداشیم...

ما را در سایت خاطره های منو داداشیم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 21:12

صفحه بندی